معرفي خودم

نام: ميلاد


نام خانوادگي: خواجوي


سن: 16


رشته: رياضي


خوب من كوچيك همه ي شما ها هستم ولي هر نفري حق داره كه وبلاگ داشته باشه و منم چون خيلي دوست دارم چيز بنويسم با همكاري آقا حسين مدير كاسپين بلاگ وبلاگم را تاسيس كنم


خيلي خيلي خوشحالم كه ميخوام با يه سيستم بسيار قوي : مويبل تايپ كار كنم و اين را مديون دوست عزيز آقا حسين هستم . و ايشون هم كار خيلي خوبي كردند. و اين راهي است براي گسترش و انتقال علم و فن آوري. من حدود سه ماه تو وبلاگ http://todaytip.blogspot.com به فعاليت پرداختم. ولي زودي جام را تغيير دادم.


من بيشتر در مورد رجيستري ويندوز ميخوام براتون حرف بزنم كه اگه همين طور به خوبي ادامه بدم ميرسيم به ويروس نويسي.


راستي به وبلاگ ما هم لينك بدين ما هم ميديم

3 دیدگاه

  1. آرش said,

    اوت 16, 2004 در 6:16 ق.ظ.

    سلام
    جالبه ادامه بده من بهت سر ميزم. ولي تو نزن چون را نيوفتاده. من هنوزم در وبلاگ
    areash4u.braveblogs.com
    کار میکنم.

  2. تكي said,

    سپتامبر 23, 2004 در 11:09 ق.ظ.

    ميلاد جان سلام :
    از اينكه اينقدر در ياد گيري پيشرفت كرده اي احساس افتخار مي كنم .همجنان تا بينهايت براي
    ياد گيري وكمال به پيش.
    اين حق را دارم از تو بخواهم برايم آرزوي سعادت
    وآمرزش كني.
    دبير سابق تو.

  3. milad said,

    سپتامبر 24, 2004 در 7:57 ق.ظ.

    من الان چی بگم
    واییی
    خیلی خیلی ممنون
    دوستت دارم


پاسخی بگذارید

