خدافظی


علت ننوشتن چند روزه ی من به این دلیل بود که من دارم یه کتاب مینویسم css. چند روز دیگه تموم میشه.20-30 صفحه هست شاید هم بیشتر.کسی نمیدونه چی جوری باید E-Book درست کنم. تو این دور و زمونه نمیشه 4تا مطلب تو وبلاگ نوشت تا مینویسیم در عرض 1 دهم ثانیه اون مطلب با نویسندگان مختلف پخش میشه. عجب قانون کپی رایته. تنها کشوری که مایکروسافت ازش نمیتونه نون در بیاره ایرانه. یه ویندوز که ساخته میشه گر و گر کپی میشه. اون وقت ببینید که این کمپانی مایکروسافت چقدر دلش برا ایرانیا سوخته برید تو سایت http://www.microsoft.com بعد برید این نسخه ی فارسی ساز آفیس 2003 را بگیرید. چند تا متخصص زبان شناس نشستند تک تک کلمات را به فارسی ترجمه کردند. خوب برا اولین بار یه کمی سخته. حجمش فک کنم 8مگ باشه حتما بگیرید یه آفیس کاملا فارسی را هم حتما امتحان کنید. حتی براتون غلط گیری میکنه و اگه یه کلمه را اشتب نوشته باشین بهتون میگه و کلی امکانات. باید اول آفیس 2003 را نصب کنید. سی دی تو بازار هست. بعد از نصب فارسی سازش را دانلود کنید و بعد کیف کنید. خودم هنوز وقت نکردم دانلود کنم. هر کسی ایرادی تو نصب داشت بیاد از من بپرسه. وقتی برنامه را نصب کردین تو قسمت آپشن برنامه باید language را به فارسی تغییر بدید. توضیحات بیشتر سایت مایکروسافت.


راستی منم جی میل دار شدم. مبارکه. من تو عمرم فقط یه دوست به این با مرامی داشتم اونم آقای حسین مدیر همین کاسپین بلاگ که منو واقعا شرمنده کردند. اینم ایمیل من: khajavi@Gmail.com


فردا دارم میرم مشد تا یه هفته ای نیستم. بعد که برگشتم یه سفرنامه هم براتون مینویسم.


دو سه روزه رفتم تو کار طراحی وب. برا همین دارم یه کتاب در مورد css مینوسم انشاالله زودی تموم بشه.

3 دیدگاه

  1. texas holdem said,

    دسامبر 18, 2004 در 1:04 ق.ظ.

    Playing texas holdem at http://texas-holdem-000.net right now is a great idea, i thing!

  2. ronn said,

    مه 30, 2005 در 3:31 ق.ظ.

    C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but when you do, it blows away your whole leg.

  3. ژوئن 12, 2005 در 5:33 ق.ظ.

    The difference between ‹involvement› and ‹commitment› is like an eggs-and-ham breakfast: the chicken was ‹involved› – the pig was ‹committed›.


پاسخی بگذارید

