من برگشتم

سلام دوستان
بعد از وقفه ای بسیار بزرگ من دوباره شروع به کار کردم
عرضم به حضورتون که حدود دو ماه من دنبال یک cpu AMD 1000 می گشتم که بالاخره چند روز پیش گیرم اومد.

جی میل هم به مناسبت یکمین سال تولدش حجم ایمیل ها را دو برابر کرد (2 gig) و همین طور داره به حجمش اضافه میشه ولی از فضای اون گذشته که اگه حتی 10 مگ هم بود من بین یاهو و جیمیل، جی میل را انتخاب می کردم چون یکی سرعتش چندین برابر یاهو هست و دیگه اینکه امکان pop3 و Forwarding داره و هزاران امکانات دیگه که حتما در آینده در موردش بحث میکنم.

راستی جدیدا یک موتور جست و جوگر فارسی اومده خیلی جالبه که امکانات زیادی داره که خودتون یه نیگه بهش بندازید متوجه میشید
www.parseek.com

 

4 دیدگاه

  1. ميلاد said,

    آوریل 16, 2005 در 6:48 ق.ظ.

    از توضيحاتتون خيلي ممنون
    پس معلوم ميشه من خيلي از فن آوري عقب هستم

  2. رضا said,

    آوریل 16, 2005 در 12:32 ب.ظ.

    سلام
    اين كه شما تازه ديدينش دليل نمي شه كه جديده. من چند ساله دارم ازش استفاده مي كنم.

  3. ژوئیه 12, 2005 در 1:29 ق.ظ.

    In other words ragged play blackjack sports george gross tight zero scalper http://www.theaddedtouch.net/play-blackjack.html rag gutshot gutshot rainbow strategies wiseguy etiquette cripple case?


پاسخی بگذارید

