اولين قالب وبلاگ

حدود چند روز ديگه قالب جديدم آماده ميشه و ميخوام با اين قالب باي باي کنم. حسن اين قالب اين بود که تماما با سي اس اس ساخته شده بود ولي فکر مي کنم چون توش از border استفاده شده  موجب خراب شدن کل قالب در فاير فکس مي شه. و از روزي که با اين فاير فکس نازنين آشنا شدم. حالم از وبلاگم داره به هم مي خوره. و حتي تو آمار وبلاگم چند نفري هم با فايرفکس به وبلاگم سر ميزندن (غير از خودم) و از اون روزي که آقا محمد تو کامنت اشاره داشتند که اين قالب زياد جالب نيست به خودم اومدم و کاش زودتر اين اتفاق مي افتاد. براي همين خيلي دارم سعي مي کنم قالبfirsttemplate خيلي قشنگي ارائه بدم.

براي يادگاري هم يه عکسي از اين قالب گرفتم و از اين به بعد هم سعي مي کنم هر وقت مي خوام قالب را عوض کنم يک يادگاري از قالب داشته باشم.

 قالب جديدم هم فقط صفحه ي اول و نيمه اي از آرشيو تکي اون آماده شده. اينجوري که من پيش بيني مي کنم حدود يک هفته ديگه قالب آماده مي شه. نمي دونم چرا اين قدر کند پيش ميره. اصلا برام اهميت نداره. هر وقت مي شينم پاش حوصله اش را ندارم.

10 دیدگاه

  1. ژوئیه 28, 2005 در 1:16 ق.ظ.

    سلام
    قالب جالبی شده .. فقط با قایرفاکس مشکل داره .

    درضمن لینک دادی خیلی ممنون . ما هم لینک شما رو گذاشتیم تو وبلاگ !

    بای

  2. محمد said,

    ژوئیه 28, 2005 در 8:57 ق.ظ.

    اون قالب رو كه براي پسرحالت بود رو خودت ساخته بودي؟ چيز خوبي بود

  3. محمد said,

    ژوئیه 28, 2005 در 9:43 ق.ظ.

    سلام. ایول. خیلی عالی می شه. کمک خواستی بگی ها! موفق باشی.

  4. محمد said,

    اوت 1, 2005 در 11:12 ق.ظ.

    تست قالب جدید! قالب قشتگیه!

  5. iman said,

    اوت 1, 2005 در 12:33 ب.ظ.

    قالب جالبی

  6. iman said,

    اوت 1, 2005 در 12:33 ب.ظ.

    قالب جالبی

  7. MEHRAN said,

    اوت 2, 2005 در 9:15 ق.ظ.

    خیلی ممنونم از میلت . لینکت کردم . واقعا یه تشکر بهت بده کارم . امیدوارم موفق باشی !

  8. MEHRAN said,

    اوت 2, 2005 در 9:15 ق.ظ.

    خیلی ممنونم از میلت . لینکت کردم . واقعا یه تشکر بهت بده کارم . امیدوارم موفق باشی !

  9. MEHRAN said,

    اوت 2, 2005 در 9:16 ق.ظ.

    خیلی ممنونم از میلت . لینکت کردم . واقعا یه تشکر بهت بده کارم . امیدوارم موفق باشی !

  10. مهران said,

    اوت 4, 2005 در 11:52 ق.ظ.

    سلام . خیلی ازت ممنونم . یه سوال دیگه داشتم . اینکه نمی دونم چرا قسمت پیوند ها و … در سمت راست وبلاگ همیشه پایین صفحه است .؟؟؟
    ممنون مي شم .


پاسخی بگذارید

