قالب جدید وبلاگ

حدود 2–3 روز پيش اين قالب را تست کردم. ديروز هم بيشتر صفحاتش را تکميل کردم. فقط صفحه ي آرشيو مونده و چند تا ريزه کاري ديگه. تجربه ي خيلي خوبي براي من. چيزهاي خيلي جديدي ياد گرفتم در عوض نتونستم يه کم اين وبلاگ را آپديت کنم. وبگردي را هم به سلامتي راه انداختم و روزنوشت و فتوبلاگ را هم به زودي افتتاح مي کنم.


همون جور که توي پست قبلي گفتم. يکي از دلايل اينکه من قالب را عوض کردم ناسازگاري قالب قبلي با FireFox بود. و در حال حاضر اين قالب هيچ مشکلي با FireFox نداره .


قبل از اينکه اين پست را بزنم دوستان در مورد قالب ابزار احساسات کردند و من را خيلي خوشحال کردند. اما هر قالبي چند عيب و ايرادي داره. اگه مي بينيد جايي از وبلاگ ايراد داره حتما اعلام کنيد. خيلي ممنون مي شوم.

14 دیدگاه

  1. محمد said,

    اوت 3, 2005 در 4:06 ق.ظ.

    ایول. قشنگه. موفق باشی.

  2. اوت 3, 2005 در 5:34 ق.ظ.

    قالب خیلی خوبیه… مبارکه🙂

  3. اوت 3, 2005 در 5:34 ق.ظ.

    قالب خیلی خوبیه… مبارکه🙂

  4. Amin said,

    اوت 3, 2005 در 9:24 ق.ظ.

    دست 2mhost.com درد نکنه!قالبای خوشگلی داره! من هم تا چن روز دیگه یکی دیگشو دودره می کنم!

  5. Amin said,

    اوت 3, 2005 در 9:24 ق.ظ.

    دست 2mhost.com درد نکنه!قالبای خوشگلی داره! من هم تا چن روز دیگه یکی دیگشو دودره می کنم!

  6. اوت 3, 2005 در 11:31 ق.ظ.

    سلام
    وبلاگت محشره
    آپ کردی خبرم کن
    پیش نم هم بیا
    موفق باشی

  7. اوت 3, 2005 در 11:31 ق.ظ.

    سلام
    وبلاگت محشره
    آپ کردی خبرم کن
    پیش نم هم بیا
    موفق باشی

  8. محمد said,

    اوت 4, 2005 در 4:42 ق.ظ.

    اول اومدم دیدم استایل ها لود نمیشه ؟ ولی یه Ctrl+F5 حالش رو جا آورد … منم حــــــــــســـــــــــــاس ، پروانه ای شدم !!

  9. rahimzadeh said,

    اوت 7, 2005 در 1:05 ق.ظ.

    سلام از 10 روز دیگر مطالبی را در وبلاگم می نویسم مانند اینترنت ماهواره ای و فدورای 4 و نحوه نفوذ به سیستم بلوتوس و…. .علت غیبت بیماری پدرم است که بعلت آنکه کاری از دستم بر نمی آید خودم را به کار مشغول کر ده ام که کمتر فکر کنم در ضمن سئوالی قبلا از من پرسیده بودید که اگر دو آدرس زیر کمکتان نکرد در خدمتتان هستم البته از فردا مشغول انتخاب رشته دانشگاه هستم و تا یک هفته دیگر به اینترنت سری نخواهم زد
    راستی سیستم کامنتینگ کاسپین بلاگ آدرسها را فیلتر می کند

  10. rahimzadeh said,

    اوت 7, 2005 در 1:06 ق.ظ.

    سلام از 10 روز دیگر مطالبی را در وبلاگم می نویسم مانند اینترنت ماهواره ای و فدورای 4 و نحوه نفوذ به سیستم بلوتوس و…. .علت غیبت بیماری پدرم است که بعلت آنکه کاری از دستم بر نمی آید خودم را به کار مشغول کر ده ام که کمتر فکر کنم در ضمن سئوالی قبلا از من پرسیده بودید که اگر دو آدرس زیر کمکتان نکرد در خدمتتان هستم البته از فردا مشغول انتخاب رشته دانشگاه هستم و تا یک هفته دیگر به اینترنت سری نخواهم زد
    راستی سیستم کامنتینگ کاسپین بلاگ آدرسها را فیلتر می کند


پاسخی بگذارید

