انتقال وبلاگ

سال بسیار سخت و طاقت فرسایی بود. داشتم میترکیدم. کارمون از صبح تا شب و شب تا صبح شده بود درس خوندن برای کنکور و تست و تست و تست. این روزهای آخر داغون شده بودم.

بعد از چندین هفته که از کنکور گذشت تصمیم گرفتم به وبلاگ نویسی ادامه بدم. الان هم دارم به زورکلمات را می نویسم. آخه خوندن و نوشتن از یادم رفته. در راستای این امر مهم یعنی وبلاگ نویسی و اشتراگ گذاری اطلاعات و تجربیات، 2 کار بسیار اساسی انجام دادم: اسم وبلاگ را از WinTip به «هفت خط» -که کلمه ای فارسی و ریشه در ادبیات فارسی داره- تغییر دادم. دوم اینکه به جمع دوستان در وردپرس.کام پیوستم و خانه ی بسیار دوست داشتنیم را ترک گفتم. شاید یکی از عوامل اومدن من به وردپرس.کام ایجاد نهضتی بود که دکتر مزیدی و دیگر دوستان اجام دادند.

از دوستان در وردپرس دات کام و بقیه ی دوستان تقاضا دارم که از من حقیر حمایت کنند.

۱ دیدگاه

  1. mhmazidi said,

    ژوئیه 29, 2007 در 12:08 ب.ظ.

    دوست خوبم:
    به جمع كوچك ما خوش امديد .اميدوارم در جمع ما احساس غريبي نكنيد و وردپرس -با تمام امكاناتش- موجب راحتي و اسايش شما باشد


پاسخی بگذارید

