هفته ای بسیار پربار

بالاخره با 2 ماه! کوشش و تحقیق وreview خواندن در مورد دوربین های مختلف روز چهار شنبه ی هفته ی گذشته دوربین FujiFilm S9600 را خریدم. منتظر عکس های من در flickr باشید.

 بلاخره پنج شنبه ی هفته ی گذشته تصمیمات خودم را مبنی بر انتخاب 39 رشته ی دانشگاهی گرفتم. سرعت سایت سازمان سنجش برای اولین با خیلی خوب بود. بدون هیچ مشکلی تونستم انتخاب رشته کنم. در ضمن دانشگاه خواجه نصیر طوسی در چند رشته ی مجازی دانشجو می گیره. البته فکر نکنم این روش تو ایران بازدهی بالایی داشته باشه.

لوح های فشرده ی Ubuntu به دستم رسید. تجربه جدیدی بود. انتظار داشتم 20-30 تا CD به دستم برسه اما سه تا بیشتر نرسید. 2تا قرمز رنگ و یکی هم زرد رنگه که برای سیستم های 64 بیتی هست. فعلا باید drive های کامپیوتر را مرتب و منظم کنم تا بلکه بتونم جایی هم برای ubuntu باز کنم. حتی باید یک نسخه ی پشتیبان از پوشه های حیاتی بگیرم. دنبال یک راهی برای نصب ubuntu به صورت Portable هستم. چند تا راهنما در موردش پیدا کردم. اگر موفق شدم حتما خبرتون می کنم.

دیشب با داداشم رفتیم منارجنبان و آتشگاه اصفهان خیلی خوش گذشت. وقتی داشتم می رفتم بالای کوه یک مار نسبتا کوچیکی دیدم. می خواستم ازش عکس بگیرم که سه عامل سرعت عمل کم، ترس (یه کم!) و گم شدن مار باعث شد این سوژه را از دست بدم. عکس ها را فردا صبح upload می کنم.

Technorati Tags: , , , , , ,

2 دیدگاه

  1. منصور said,

    اوت 16, 2007 در 8:40 ق.ظ.

    سلام…دوست قديمي…مرسي لينك ما را اضافه كردي… من هم لينك شما را اضافه كردم…راستي دوباره هم خوش آمدي..

  2. اوت 19, 2007 در 5:38 ق.ظ.

    سلام
    مبارک باشه دوربین! دوربین خوبیه! ازش لذت ببر!

    اوبونتو رو جدی بگیر، بعد از چند ماه به خودت میای میبینی سیستم عامل اصلیته و ویندوزتم پاک کردی😉

    موفق باشی


پاسخی بگذارید

