یک سفر چند روزه

دیروز به صورت اتفاقی تصمیم گرفتیم بریم تهران پیش پسر عموم. ساعت 3.5 دیروز راه افتادیم ساعت 9.5-10 هم رسیدیم. خیلی وقت بود نیومده بودم تهران امدیوارم خوش بگذره. یه چند روزی اینجا هستم. اگر هم فرصتی شد پست هم می زنم.
مطالب وب نوشت ها را هم از اینجا با GreatNews دنبال می کنم. چیز جدیدی که کشف کردم اینه که GreatNews یک نرم افزار Portable هم هست. چند روز پیش که میخواستم ubuntu را نصب کنم از تمام سیستمم Backup گرفتم از جمله پوشه ی GreatNews تا اینکه بعدا فهمیدم GreatNews نرم افزار Portable هم هست. الان هم با خودم آوردمش اینجا به راحتی میتونم آخبار را پی گیری کنم.

در ضمن علی جباری لیستی از نرم افزار های قابل حمل را در اینجا نوشته حتما استفاده ببرید. GreatNews هم یکی از اون هاست

3 دیدگاه

  1. milad said,

    اوت 26, 2007 در 9:14 ب.ظ.

    ْسلام ممنونم که در سایتم نظر دادی میلاد جان

  2. tablu said,

    اوت 28, 2007 در 9:03 ق.ظ.

    به تهرون خوش اومدي رفيق ! نظرت درباره تبادل لينك چيه ؟ با بچه تهرونيا مي پري ؟ راستي كجايي هستي ؟

  3. khajavi said,

    اوت 30, 2007 در 4:05 ق.ظ.

    اینجا پیش پسر عموم هستم. من اصفهانی هستم. امروز برمیگردم.


پاسخی بگذارید

