تهران سرزمین عجایب!

به من نخندید. این بود خلاصه ی سفر من به تهران. آخه خیلی سال بود نرفته بودم. تا به حال شهری به تمیزی تهران ندیده بودم که دیدم! شهر عجایبی که مردمش همشهری نیستند. هر کس از دیاری به این سرزمین سفر کرده. شاید دیگر هیچ تهرانی الاصلی وجود نداشته باشد. فرهنگی مخلوط از تمام مردم ایران زمین.

چهارشنبه رسیدیم اصفهان. تا دیشب هم داشتم ubuntu را نصب می کردم. کل Hard Disk را به ubuntu منتقل کردم.

به پیشنهاد گناهکار عنوان پست برچسب ها موضوعات نمی باشند زیاد جالب نیست. به همین دلیل اسمش را به برچسب یا دسته بندی، کدام یک؟ تغییر دادم. در ضمن به پیشنهاد ایشون باید اسم دسته بندی های وب نوشتم را از انگلیسی به فارسی تغییر بدهم (به زودی).

پاسخی بگذارید

