رویای open source

دیشب خواب دیدم mandrive(شاید تو خواب از سجاد گرفتمش درست یادم نیس) یا Suse شایدهم هیج کدوم را نصب کردم و انگاری تو میزکار kde بودم که به طور اتوماتیک Desktop Effect روی کامپیوترم کار میداد. خیلی تجربه ی خوبی بود. بلاخره یکی از عجایب Linux را تجربه کردم اما تو خواب. آخه می دونید که خدا را شکر من یه کامپیوتر دارم که خیلی قدیمیه. باز هم باید قدرش را بدونم و ناشکری نکنم. به آینده امید دارم و امیدوارم سیستمم به زودی عوض بشه تا linux را بهتر تجربه کنم.

راستی اگه رویاهاتون را خیلی دوست دارید سعی کنید همون موقع که از خواب بلند می شوید اونا را به خاطر بیارید و لذت ببرید.

پریشب (دوشنبه را میگم) تو isfahanlug مهمون داشتیم. حافظه ی من چون فقط در حالت کوتاه مدت هست هیچ چیز یادم نمی مونه. یعنی یادم نیست از کجا اومده بود.خوبه اسمش یادم مونده آره این یکی را یادم مونده ولی نمیدونم کدوم اسمشه و کدوم یکی فامیلش. ولی تا اونجایی که مغزم کار می کنه اسمش moray بود و فامیلیش allan شایدم برعکس. ایشون دکتری دارند و همچنین از developer هایdebianهستند. می تونید تو debian اسمش را جست و جو کنید و کارهایی که انجام داده را ببینید. راستی این چند روزه که اصفهان تشریف دارند همیشه توی irc گروه isfahanlug روی خط هست. اینم irc گروهمون: #isfahanlug در irc.freenode.net

امشب پیش بینی می کنم که خواب ببینم که منم یکی از developer هایdebian شدم!

۱ دیدگاه

  1. اکتبر 18, 2007 در 9:19 ب.ظ.

    انشاء الله که مندریوا دادن من به تو، به رویا تبدیل نشه


پاسخی بگذارید

